با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مدیرعامل بنیاد “بخشش” شعبه استانی بنیاد آغاز به کار کرد.

دکتر محمد اجل لوئیان مدیر عامل بنیاد خیریه شنوایی بخشی شفا (بخشش) ضمن معرفی این بنیاد و اهداف آن گفت: بنیاد “بخشش” در هر کجای کشور چنانچه در زمینه های  پیش از کاشت یا بعد از کاشت حلزون شنوایی  و یا پیشگیری از ناشنوایی نیاز باشد “بخشش” به مدد خانواده ها می آید .

به گزارش روابط عمومی “بخشش” وی ضمن ابراز خرسندی از حضور خیرین و پزشکان نیک اندیش استان اردبیل در عرصه شنوایی بخشی اظهار داشت، با این سرمایه های استانی انشاالله خدمات قابل توجهی به جامعه هدف خواهد شد.

آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل نیز در این دیدار گفت: خیران ما اقدامات بسیار خوبی داشته اند، بگونه ای که امروز برای اهدای یک ساختمان در حد نیمه بیمارستان به بنیاد “بخشش” اعلام آمادگی نموده که جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.

وی با بیان این نکته که امروز تصمیم بسیار مبارکی گرفته شد افزود: با توجه به توانایی بالای پزشکی اردبیل امیدواریم بزودی کاشت حلزون شنوایی در خود شهر اردبیل انجام گیرد و تصریح نمود، در همین راستا مدیریت دانشگاه علوم پزشکی وبهداشت ودرمان استان را موظف کردیم تا برای دریافت مجوز کاشت حلزون شنوایی در استان اقدامات لازم را انجام دهند.

Copy right BAKHSHESH - The Charity Foundation For Hearing Rehabilitation © بخشش - بنیاد خیریه شنوایی بخشی شفاء