هم‌زمان با آغاز بکار دفتر نمایندگی “بخشش” در استان کرمان انجام شد:

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان مرکز کاشت حلزونی، بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی استان و ” بخشش”

دفتر نمایندگی “بخشش” در استان خوزستان با حضور مسئولین استانی و مدیر عامل بنیاد “بخشش” افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد خیریه شنوایی بخشی شفا (بخشش) در این مراسم که در تالار بیمارستان شفای کرمان و با حضور دکتر اجل لوئیان مدیر عامل بنیاد، دکتر بصیری پور عضو هیئت‌امنا و مقدم مدیر مشارکت‌های مردمی“بخشش”، خانم دکتر دلیلی، مدیر اقتصاد درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمان، دکتر صادقی رئیس بیمارستان شفای کرمان، دکتر رجایی مدیر پاراکلینیک بیمارستان و دکتر وحیدزاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان انجام شد، ابتدا دکتر صادقی رئیس بیمارستان شفای کرمان ضمن خیرمقدم به میهمانان، گزارشی از فعالیت‌ها و وظایف و اهداف بیمارستان یاد شده در حوزه بهداشت و درمان ارائه و آمادگی این مجموعه سلامت‌محور را در جهت شنوای بخشی جامعه هدف  استان را اعلام نمود.

در ادامه رجایی، مدیر پاراکلینیک بیمارستان شفا در خصوص فعالیت‌های پاراکلینیکی مجموعه بیاناتی را ارائه کرد.

دکتر محمد اجل لوئیان، مدیر عامل بنیاد “بخشش” ضمن ارائه گزارشی از اهداف، وظایف و عملکرد “بخشش” طی 7 سال فعالیت این مجموعه نیکوکاری، نقش خیرین و نیکوکاران را در حوزه شنوایی بخشی به جامعه هدف بسیار ارزشمند و تعیین‌کننده خوانده و ایجاد دفاتر نمایندگی‌های “بخشش” در استان‌ها را در شناسایی، جهت‌دهی و تأمین منابع مالی و معنوی و تقویت همراهی و همکاری مراکز و نهادهای حوزه سلامت  را ضروری و از هدف‌گذاری‌های مهم این بنیاد برشمرد و از نهادهای تلاشگر حوزه‌های بهداشت و درمان استان در جهت تحقق اهداف مشترک استمداد طلبید.

دکتر وحیدزاده، مدیرکل بهزیستی استان نیز طی سخنانی به اهداف و عملکرد مجموعه تحت مدیریت خود اشاره نموده و آمادگی بهزیستی را در جهت هم‌افزایی و همکاری‌های مشترک برای درمان و رفع مشکلات ناشنوایان به‌ویژه در موضوع کاشت حلزون  اعلام نمود.

بنابراین، گزارش، دو تن از اعضای خانواده‌های حاضر به نمایندگی از والدین کودکان کاشت حلزون شده به بیان مشکلات و تنگناهای موجود و دغدغه‌های مشترک این خانواده‌ها پرداخته و خواستار رفع موانع موجود شدند که مدیرعامل “بخشش” ابراز امیدواری نمود تا مشکلات مطرح شده با همکاری و همدلی بین نهادهای مسئول استانی و “بخشش” مرتفع گردد.

در ادامه جلسه کودکان کاشت حلزون شده با خواندن چند سوره از قرآن مجید و اجرای موسیقی و شعر مهارت زبانی خود را نشان داده و به هنرنمایی پرداختند که توجه حاضران  را برانگیخت.

در پایان مراسم تفاهم‌نامه‌ای میان مرکز کاشت حلزونی شنوایی، اداره کل بهزیستی، دانشگاه علوم پزشکی استان و بنیاد “بخشش” به امضا رسید که بر مبنای آن مقرر شد اقدامات قانونی و سازمانی با رویکرد همکاری و هم‌افزایی در جهت روان‌سازی امور شنوایی بخشی و رفع مشکلات و معضلات خانواده‌های بیماران و مددجویان به طور مستمر در این مسیر صورت پذیرد.

شایان‌ذکر است در این نشست خانم ژیلا افشار منش  به سمت مدیر دفتر نمایندگی “بخشش” و خانم‌ها دکتر عامی زاده، سیمین عرب‌پور، زهرا شریف و آقای دکتر صحرایی نیز به‌عنوان اعضای دفتر به مدت 2 سال منصوب شدند.

Copy right BAKHSHESH - The Charity Foundation For Hearing Rehabilitation © بخشش - بنیاد خیریه شنوایی بخشی شفاء