ادامه و توسعه همکاری بین بنیاد “احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) “ و بنیاد “بخشش” مورد بررسی قرار گرفت.

مدیران بنیاد “بخشش” و “بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره)” راههای ادامه همکاری و تسریع و تسهیل خدمات دهی به کودکان ناشنوا را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
به گزارش روابط عمومی بنیاد “بخشش” در نشستی که با حضور مدیران عامل بنیادهای یاد شده و معاونین مربوطه در دفتر بنیاد احسان برگزار شد، دکتر اجل لوئیان ، مدیرعامل “بخشش” ضمن ارایه گزارشی کوتاه به تشریح عملکرد این بنیاد طی سالهای اخیر پرداخته و مراتب تشکر و تقدیر هیات مدیره و خانواده بزرگ “بخشش” را از همراهی و مساعدتهای نیک اندیشانه و ارزشمند ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) بویژه بنیاد احسان از کودکان معصوم ناشنوا و شادی بخشی به خانواده های دردمند آنان طی سالهای جاری اعلام و ابراز امیدواری نمود تا این همکاری و هم افزایی در راستای رسالت مقدس هر دو نهاد بطور مستمر، هدفمند و اثربخش ادامه یابد.
در ادامه این نشست، مهندس سلیمانی، مدیرعامل جدید بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) نیز ضمن ابراز خرسندی از اینکه ستاد اجرایی و بنیاد احسان فرمان حضرت امام(ره) توفیق شنوایی بخشی به کودکان و آینده سازان این مرز و بوم را یافته اند ، یکی از اهداف و رسالتهای مهم و کلیدی ستاد اجرایی و بنیاد احسان را توانمند سازی و خود اتکایی نهادها و سازمانهای مردم نهاد در مسیر محرومیت زدایی بر شمرده و اظهار داشت که ستاد اجرایی در این راه از هیچ تلاشی فروگذار ننموده و نمی نماید. وی همچنین آمادگی این بنیاد برای حمایت از مددجویان ناشنوا و توسعه همکاری های فی مابین “احسان” و “بخشش” را اعلام نمود.
شایان ذکر است در پایان این دیدار لوح پاسداشت و سپاس “بخشش” به نشانه تقدیر و تکریم از تلاشهای خیرخواهانه بنیاد احسان از سوی دکتر اجل لوئیان تقدیم مدیرعامل این بنیاد شد.

Copy right BAKHSHESH - The Charity Foundation For Hearing Rehabilitation © بخشش - بنیاد خیریه شنوایی بخشی شفاء