همکاری بین “بخشش”  و “مجمع خیرین کشور” شدت می یابد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد “بخشش” مدیران این بنیاد در نشستی با مدیران ارشد “مجمع خیرین کشور”  راههای همکاری و هم افزایی بین این دو مجموعه خیریه ای را مورد بررسی قرار دادند.

بنابر این گزارش،  در این دیدار که مهندس بوربور،  رئیس هیات مدیره و حاج محمدحسین رضایی،  عضو هیات امنای هر دو مجموعه،  دکتر اجل لو ئیان،  مدیرعامل  و معاونین “بخشش” حضور داشتند، در خصوص گسترش همکاری های دوجانبه  بمنظور حمایت موثرتر در درمان کودکان ناشنوای نیازمند بحث و گفتگو شد.

دکتر اجل لوئیان ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای “بخشش” طی سالهای اخیر به شعار سازمانی این بنیاد اشاره نموده و اظهار داشت ما معتقدیم  با حضور  “بخشش” و خیرین حامیان آن هیچ کودک ناشنوایی نباید به جهت فقر و تنگدستی از شنیدن آوای هستی محروم بماند.

وی به افزایش مددجویان و متقاضیان کمک برای شنوا شدن در سال جدید اشاره نموده و شرایط اقتصادی و وضعیت کرونایی کشور را در گسترش بیماران نیازمند مساعدت بسیار تعیین کننده برشمرد.

مدیرعامل “بخشش”  ابراز امیدواری کرد که به برکت وجود خیرین حقیقی و حقوقی “بخشش” بتواند  امسال را نیز مانند سالهای گذشته با موفقیت سپری نماید.

این گزارش می افزاید مهندس بوربور، رئیس هیات مدیره مجمع خیرین کشور نیز ضمن ابراز خرسندی و تمایل همکاری مجمع مذکور در این حرکت خداپسندانه که  حیات دوباره کودکان معصوم کشور را در پی دارد آمادگی این مجمع  را در حمایت همه جانبه و در قالب اهداف و وظایف مربوطه اعلام و این تعامل مبارک را در مداوای این عزیزان اثربخش خواند.

وی همچنین آمادگی مجمع خیرین کشور را  در راه اندازی و استقرار شعب “بخشش” در استانهای کشور با همکاری خیرین فعال استانی اعلام نمود.

شایان ذکر است “مجمع خیرین کشور” موسسه ای خیریه ای و مردم نهاد بوده که در بسیاری از رشته های عام المنفعه و در اکثر استانهای کشور فعال و دارای سوابق درخشانی در حوزه های اجتماعی، فرهنگی، عمرانی، مدرسه سازی، بهداشت و درمان  و محرمیت زدایی است.

Copy right BAKHSHESH - The Charity Foundation For Hearing Rehabilitation © بخشش - بنیاد خیریه شنوایی بخشی شفاء