در سال جدید:

همکاری “کمیته امداد امام خمینی(ره)” و بنیاد”بخشش” سرعت می گیرد

به گزارش روابط عمومی بنیاد “بخشش” در پی ملاقات اسفند ماه 98 مدیران “بخشش” با رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، نشستهای کارشناسی همکاری فی مابین این بنیاد و کمیته امداد در سال جدید آغاز شد.

بنابر این گزارش در پی تعامل فی مابین کمیته امداد امام خمینی(ره) و بنیاد “بخشش” که از اواخر سال 98 در دستور کار قرار گرفت، ملاقاتی در رده کارشناسی با حضور مدیران حوزه درمان کمیته امداد و مدیران “بخشش” بمنظور بررسی راههای همکاری و تسهیل در جهت مساعدت به کودکان نیازمند ناشوا صورت پذیرفت.

در این نشست که در دفتر بنیاد “بخشش” و با حضور مدیرعامل این بنیاد و مدیرکل درمان کمیته امداد امام(ره) و مدیران مربوطه برگزار شد، ابتدا دکتر اجل لوئیان، مدیرعامل “بخشش” گزارش مبسوطی از شرح وظایف و ماموریتها و نیز عملکرد سه ساله “بخشش” ارائه و همکاری با کمیته امداد را که یکی از یادگاران امام راحل(ره) و پشت و پناه نیازمندان و محرومین جامعه و کشور عزیزمان هست را موجب مباهات دانست.

در ادامه دکتر قربانی، مدیر کل درمان کمیته امداد امام(ره) نیز با اعلام خرسندی از آشنایی با “بخشش” و ابراز خوشحالی از فعالیتهای این مجموعه نیک اندیش که در حوزه شنوایی بخشی کودکان ناشنوای محروم تلاش می کند، آمادگی کمیته امداد را برای انعقاد تفاهم نامه همکاری بمنظور بهره برداری از ظرفیتهای بالای امدادامام(ره) و نیز هم افزایی نهادهای مرتبط با موضوع را در مسیر شنوایی بخشی و درمان ناشنوایان، بویژه کودکان معصوم تحت پوشش کمیته امداد اعلام نمود.

وی هدف از این تفاهم نامه را همکاری 4 جانبه بین کمیته امداد امام (ره)، بنیاد“بخشش”، سازمان بهزیستی کشور و هیات امنای صرفه جویی ارزی برشمرده که ماموریت آن شناسایی و درمان کودکان واجد شرایط کاشت حلزون طبق پروتکل های وزارت بهداشت و درمان و بهزیستی، فراهم آوردن امکانات مداوای آنان با کاشت حلزون شنوایی و پشتیبانی های پس از کاشت و نیز شناسایی خانواده هایی که در معرض  خطر تولد کودک ناشنوا هستند بمنظور انجام امور پیشگیرانه و انجام آزمایش های ژنتیک دانست.

شایان ذکر است طبق هماهنگی های بعمل آمده پیش بینی می شود بزودی تفاهم نامه چهارجانبه بین کمیته امداد امام خمینی(ره)، بنیاد “بخشش”، هیات امنای صرفه جویی ارزی و سازمان بهزیستی کشور جهت سرعت بخشیدن به درمان و کاهش تولد کودک ناشنوا در کشور به امضا برسد.

Copy right BAKHSHESH - The Charity Foundation For Hearing Rehabilitation © بخشش - بنیاد خیریه شنوایی بخشی شفاء