انعقاد تفاهم‌نامه مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی و بخشش

در راستای استعدادیابی و کارآفرینی برای جامعه هدف، تفاهم‌نامه‌ای مشترک بین بنیاد خیریه شنوایی بخشی شفا (بخشش) و دانشگاه آزاد اسلامی منعقد گردید.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ” بخشش” طبق هماهنگی‌های قبلی و به‌منظور توانمندسازی، اشتغال‌زایی و کارآفرینی برای افراد ناشنوا، کم‌شنوا و کاشت حلزونی شدگان و بررسی راه‌های تحقق این هدف نشستی با حضور دکتر محمد اجل لوئیان، مدیر عامل “بخشش”  و دکتر علی مقداری، رئیس واحد بین‌الملل فرشتگان دانشگاه آزاد اسلامی در محل این دانشگاه صورت پذیرفت.

در این نشست دو طرف در خصوص معرفی مجموعه‌های تحت امر و اهداف و وظایف مربوطه گزارشی ارائه نموده و سپس اقدام به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با رویکرد شناسایی و تقویت توانمندی‌های جامعه هدف و نیز ایجاد بسترهای لازم در جهت مهارت‌افزایی و اشتغال‌زایی برای این عزیزان نمودند.

از مهم‌ترین محورهای همکاری در این تفاهم‌نامه می‌توان به تبادل اطلاعات و دانش علمی و تجارب مرتبط، ارائه خدمات مشاوره‌ای، اجتماعی و فرهنگی با هدف بهره‌مندی از ظرفیت‌های بالقوه طرفین در امور مرتبط، همکاری در ارائه طرح‌های توانمندسازی، کارآفرینی و اشتغال‌زایی برای دانشجویان ناشنوا، کم‌شنوا و کاشت شدگان و همچنین همکاری در برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و علمی، بازارچه‌های فصلی ویژه ناشنوایان و دیگر موضوعات که باعث رشد و ارتقای علمی، اجتماعی و اقتصادی جامعه هدف باشد اشاره نمود.

شایان‌ذکر است در ادامه نشست یاد شده و عقد تفاهم‌نامه، دکتر اجل لوئیان به همراه هیئت همراه، از فضاها و کارگاه‌های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌الملل فرشتگان و فعالیت‌های متنوع این دانشگاه بازدید و از نزدیک با تلاش‌های ارزشمند به‌عمل‌آمده در مسیر توانمندسازی جوانان و آینده‌سازان ناشنوای کشور و مشکلات آنان آشنا شدند.

Copy right BAKHSHESH - The Charity Foundation For Hearing Rehabilitation © بخشش - بنیاد خیریه شنوایی بخشی شفاء