حضور نمایندگان بنیاد “بخشش” در،
نشست هم‌اندیشی تشکل‌های اجتماعی و سازمان‌های مردم نهاد حوزه سلامت

نشست هم‌اندیشی نمایندگان تشکل‌های اجتماعی و سازمان‌های مردم نهاد حوزه سلامت به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی ایران و با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران‌ برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد خیریه شنوایی بخشی شفا (بخشش)، به‌منظور گرامیداشت روز ملی تشکل‌ها و مشارکت اجتماعی، نشست هم‌اندیشی با مسئولین تعدادی از تشکل‌های اجتماعی و سازمان‌های مردم نهاد حوزه سلامت در سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی ایران و با حضور دکتر عبدالرضا پازوکی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران، سید عباس جوهری، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران‌ و سعید جعفری، سرپرست شورای وقف و رئیس شورای خیرین سلامت و حوزه سازمان‌های مردم نهاد دانشگاه برگزار شد.
بنا بر گزارش مزبور، در این نشست سعید جعفری سرپرست شورای وقف و رئیس شورای خیرین سلامت و حوزه سازمان‌های مردم نهاد دانشگاه با ارائه گزارشی از مأموریت و شاخص‌های سازمان‌های مردم نهاد به تشریح چالش‌ها و دغدغه‌ها و همچنین راهکارهای قانونی این حوزه پرداخت.
در این نشست صمیمی که دکتر عبدالرضا پازوکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز حضور داشت، مسئولین تشکل‌های اجتماعی و سازمان‌های مردم نهاد حوزه سلامت از جمله نماینده بنیاد “بخشش” به تشریح وظایف و فعالیت‌های خود و نیز بیان مشکلات و تنگناها پرداختند.
شایان‌ذکر است، در این جلسه همچنین مشکلات مربوط به ارائه و تمدید مجوز و پروانه فعالیت سمن‌ها و دیگر دغدغه‌های مسئولین تشکل‌های اجتماعی و سازمان‌های مردم نهاد حوزه سلامت، با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران‌ مورد بررسی قرار گرفت.

Copy right BAKHSHESH - The Charity Foundation For Hearing Rehabilitation © بخشش - بنیاد خیریه شنوایی بخشی شفاء