همزان با گرامیداشت سالگرد آغاز به کار بنیاد “بخشش” در استان ایلام،

آئین عقد تفاهمنامه سه جانبه تهیه سمعک و موارد مرتبط جهت بیماران ناشنوا برگزار شد

به مناسبت سالگرد آغاز به کار نمایندگی “بخشش” در استان ایلام، مراسم نکوداشتی با حضور مسئولین مربوطه استانی و نماینده ستاد مرکزی “بخشش” و مسئول نمایندگی این بنیاد در استان در آبان ماه سال جاری در ایلام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد خیریه شنوایی بخشی شفا(بخشش)، همزمان با این مراسم، تفاهم نامه سه جانبه ای نیز فیما بین جمعیت هلال احمر استان ، اداره کل بهزیستی استان و بنیاد “بخشش” در جهت حمایت از بیماران نیازمند ناشنوا و توانخواه استان به امضا رسید.

بنابر گزارش مزبور، این تفاهم نامه به منظور توسعه همکاری و بهره برداری از توانمندی ها، ظرفیت ها و امکانات تخصصی، درمانی -حمایتی و کمک های ضروری به بیماران ناشنوا نیازمند استان، با اولویت بیماران زیر 6 سال و در حوزه های کاشت حلزون، سمعک، توانبخشی و تلاش در راستای کاهش بروز و کنترل عوارض و مشکلات ناشی از ابتلای کودکان این مرز و بوم به معضل ناشنوایی به امضای طرف های امضا کننده رسید.

شایان ذکر است، این مراسم توسط نمایندگی بنیاد “بخشش” در استان ایلام، همکاری نهاد های حوزه سلامت استان و با حضور مسئولین استانی، از جمله نمایندگان و مدیران جمعیت هلال احمر، اداره کل بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی استان و نیز نمایندگان دفتر استانی و دفتر مرکزی بنیاد “بخشش” در 15 آبان ماه سال جاری در ایلام برگزار شد.

Copy right BAKHSHESH - The Charity Foundation For Hearing Rehabilitation © بخشش - بنیاد خیریه شنوایی بخشی شفاء