در آستانه تشکیل “مجمع عمومی سالانه بخشش” صورت پذیرفت:

ملاقات مدیران “بخشش” با حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد عضو برجسته هیات امناء “بخشش” و امام جمعه موقت تهران.

به گزارش روابط عمومی بنیاد خیریه شنوایی بخشی شفا، مدیر عامل و معاون “بخشش” در آستانه برگزاری “مجمع عمومی عادی سالانه” این بنیاد طی ملاقاتی با حجت الاسلام ابوترابی فرد گزارش مبسوطی از فعالیتهای یک سال گذشته را در حوزه های درمان، پشتیبانی و پیشگیری به ایشان ارائه نمودند.
در این دیدار که به بهانه دعوت از آقای ابوترابی فرد برای حضور در “مجمع عمومی سالانه بخشش” صورت پذیرفت، دکتر اجل لوئیان طی سخنانی گزارشی از عملکرد یکساله و نیز 2 ساله “بخشش” در دو بخش اجرائی و مالی ارائه و ابراز امیدواری نمود که در سال جاری نیز “بخشش” بتواند با حمایت و مساعدت خیرین و اعضاء هیات امناء در انجام وظایف و تحقق برنامه و بودجه سال 98 به اهداف تعیین شده نائل آید.
در این دیدار همچنین به عزم جدی ” بخشش” به دو موضوع مهم “پیشگیری” و “حضور جهادی” کارگزاران و متخصصین خانواده ” بخشش” در مناطق محروم اشاره و در خصوص برنامه های تبیین شده در خصوص موارد یاد شده توضیحاتی ارائه شد.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد ضمن ابراز امیدواری برای تحقق اهداف “بخشش” به ضرورت توجه جدی به موضوع مهم و کلیدی “پیشگیری” اشاره و اقدام ” بخشش” را در خصوص انجام مشاوره های ژنتیک و تقبل هزینه های آزمایشگاهی نیازمندان برای پیشگیری از تولد کودک ناشنوا برای 442 نفر از خانواده ها را امری ارزشمند برشمرده و بر ادامه این روند حیاتی، بخصوص در مناطق محروم تاکید نمود.
وی ابراز امیدواری کرد تا ضمن حضور در “مجمع عمومی سالانه “بنیاد از هیچ کمکی در جهت تحقق اهداف مقدس “بخشش” فروگذار ننماید.
شایان ذکر است ” مجمع عمومی عادی سالانه بخشش” در 29 خرداد ماه سال جاری بمنظور استماع گزارش اجرایی و مالی سال 97 و بررسی برنامه و بودجه سال 98 و سایر موارد با حضور اعضاء هیات امناء برگزار خواهد شد.

Copy right BAKHSHESH - The Charity Foundation For Hearing Rehabilitation © بخشش - بنیاد خیریه شنوایی بخشی شفاء