بنیاد“بخشش” برگزار می کند: اعطا جایزه ویژه “بخشش” به برگزیدگان موفق کاشت حلزون شده

دومین سال همایش گرامیداشت “روز جهانی شنوایی “ در سال  98 توسط بنیاد خیریه شنوایی بخشی شفا (بخشش) برگزار می ­شود. دکتر محمد اجل لوئیان، مدیرعامل این بنیاد، در جمع اعضای کارگروه “همایش گرامی داشت روز جهانی شنوایی” که در دفتر مرکزی این بنیاد تشکیل شد با اعلام این خبر گفت:

در این همایش جایزه ویژه “بخشش” به یکی از برگزیدگان کاشت حلزون شده ای که از سوی “کارگروه انتخاب نخبگان کاشت شده” انتخاب شود اهدا خواهد شد.

وی افزود، در نظر است این جایزه همه ساله در همایش گرامیداشت روز جهانی شنوایی که از سوی این مجموعه خیریه برگزار می شود به عزیزان کاشت شده موفق اهدا گردد. شایان  ذکر است “جایزه پیش بینی شده 5 سکه بهار آزادی” برای برگزیده این دوره بوده که در همایش یاد شده اهدا می شود.

شرایط “جایزه ویژه بخشش” :

  1. موفقیت علمی، تحصیلی شامل : مقطع تحصیلی، نوع دانشگاه و رشته، مقالات مرتبط و …
  2. موفقیت ورزشی شامل: کسب مقام  استانی ، کشوری ،آسیایی و جهانی  و …
  3. موفقیت هنری شامل: برگزاری نمایشگاه ها، نقاشی ، هنرهای تصویری و….
  4. موفقیت شغلی شامل : راه اندازی استارت آپ، کسب و کارهای نوین و خرد و…
  5. دیگر سوابق موفقیت و افتخارات شامل: اختراعات، تالیفات و…

به همین منظور از کاشت شدگان عزیزی که واجد شرایط فوق هستند  دعوت می شود رزومه خود را حداکثر تا تاریخ 30 بهمن ماه با مستندات و مدارک مربوطه به دفتر بنیاد از طریق شبکه های اجتماعی و یا آدرس درج شده در سایت بنیاد “بخشش” (https://bakhshesh.ir/) ارسال نمایند.

مدیر عامل بنیاد خیریه شنوایی بخشی شفا (بخشش) افزود، در این همایش همچنین از چهره ماندگار کاشت حلزونی شنوایی کشور و پزشکان، متخصصین نیک اندیش و خیرین  گرانقدر حوزه سلامت و سفیران بنیاد“بخشش” تجلیل خواهد شد
اجل لوئیان  به شعار” روز جهانی شنوایی” 2020  با عنوان «اجازه ندهید کم شنوایی شما را محدود کند» نیز اشاره کرد و افزود: این شعار که از سوی سازمان بهداشت جهانی اعلام گردیده به منظور بالا بردن سطح آگاهی مردم و نشان دادن عواقب افت شنوایی درمان نشده انتخاب شده است. این متخصص گوش و حلق و بینی و کاشت حلزونی اظهار داشت: حدود 360 میلیون نفر در جهان دچار کم شنوایی شدید هستند و یک در هزار نوزادان با ناشنوایی بدنیا می­آیند. دکتر اجل لوئیان اضافه کرد: در حال حاضر 12 مرکز رسمی کاشت حلزون در کشور وجود دارد که برای حدود 12 هزار نفر طی 26 سال گذشته کاشت حلزون انجام شده است.

 هیچ کودک ناشنوا به دلیل ناتوانی مالی از درمان و کاشت حلزون محروم نمی باشد

مدیرعامل بنیاد خیریه شنوایی بخشی شفاء (بخشش) تصریح کرد:در سال­های اخیر در ایران هیچ کودک ناشنوایی نیست که به دلیل ناتوانی مالی از کاشت حلزون محروم شده باشد و پس از اهدا رایگان پروتز توسط دولت، در صورتی که خانواده از پرداخت فرانشیز درمان ناتوان باشند هزینه­ ها توسط خیرین، “بخشش” و بهزیستی پرداخت می­گردد.

شایان ذکر است، روز جهانی شنوایی هر سال در سومین روز از سومین ماه میلادی  (دوازدهم اسفند ) برگزار می شود.این روز در سال 2007 میلادی  در اولین کنفرانس بین المللی پیشگیری و توانبخشی اختلال شنوایی در شهر پکن با هدف بالا بردن آگاهی و ترویج مراقبت از گوش و شنوایی در سراسر جهان توسط سازمان بهداشت جهانی نامگذاری شد.

شعار امسال روز جهانی شنوایی با عنوان « اجازه ندهید کم شنوایی شما را محدود کند» انتخاب شده است . اولین همایش گرامیداشت این روز، در سال گذشته نیز از سوی بنیاد “بخشش” و همکاری وزارت بهداشت و درمان، سازمان بهزیستی، انجمن شنوایی شناسی، صدا و سیمای جمهوری اسلامی، انجمن علمی گوش و حلق و بینی، انجمن احیای شنوایی و موسسات خیریه بزرگ کشور همچون بنیاد احسان برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و مجمع خیرین سلامت کشور و نیز شرکتهای تامین کننده پروتزهای کاشت حلزون در سالن همایش های رازی برگزار شد.

جهت ارسال رزومه و مدارک خود می تواند از طریق همین صفحه اقدام نمایید.

[contact-form-7 id=”8570″ title=”فرم ارسال رزومه”]

راه های ارتباطی دیگر جهت ارسال رزومه

اینستاگرام: Bakhsheshcharity


تلگرام: Bakhsheshcharity2@

پست الکترونیک: info@bakhshesh.ir