در آستانه برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه صورت پذیرفت
دیدار مدیران بنیاد “بخشش” با امام جمعه موقت تهران

به گزارش روابط عمومی “بخشش” مدیرعامل و معاونین این بنیاد با حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد، امام جمعه موقت تهران و نایب رئیس هیات امنای بنیاد خیریه شنوایی بخشی شفا(بخشش) ملاقات و در خصوص عملکرد این بنیاد در سال 98 و برنامه های خود در سال جدید گفتگو کردند.
بنابر این گزارش، در این ملاقات ابتدا دکتر اجل لوئیان ، مدیر عامل “بخشش” گزارشی از عملکرد سال 98 بنیاد در خصوص حمایت از مددجویان در حوزه های کاشت حلزون، پس از کاشت و پیشگیری ژنتیک ارائه و چشم انداز و برنامه های این بنیاد در سال 99 را مهم و البته نیازمند توجه بیشتر خیرین حقیقی و حقوقی برشمرد.
در این نشست حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد، ضمن اظهار خرسندی از شکل گیری و پویایی “بخشش” در سالهای اخیر و خدمات آن طی این سالها ابراز امیدواری نمود، تا خیرین حقوقی و حقیقی در زمینه حمایت از کودکان ناشنوا همچون گذشته بدرخشند.
وی همچنین اقدامات این بنیاد را در انجام برنامه های جهادی در مناطق و استانهای محروم بسیار حائز اهمیت دانسته و اینگونه اقدامات را یکی از اساسی ترین تلاشها در موضوع محرومیت زدایی میهن اسلامی برشمرد که لازم هست به آن توجهی ویژه ای مبذول شود.
وی به موضوع بهره برداری از ظرفیت های فرهنگی و حمایتی مساجد در حمایت از اهداف بنیاد “بخشش” نیز تاکید نمود.
در این جلسه معاونین “بخشش” نیز هر کدام به اقدامات حوزه سازمانی خود در سال گذشته و برنامه های پیش بینی شده در سال جاری اشاره و توضیحاتی را ارائه نمودند.

Copy right BAKHSHESH - The Charity Foundation For Hearing Rehabilitation © بخشش - بنیاد خیریه شنوایی بخشی شفاء