مدیر عامل بنیاد “بخشش”

در سال جاری شعب ” بخشش” توسعه میابد.

اولین نشست روسای نمایندگی های “بخشش” برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد خیریه شنوایی بخشی شفا(بخشش) نخستین نشست روسای این بنیاد در استانها با حضور مدیران “بخشش” و روسای شعب بنیاد در استان‌ها برگزار گردید.
بنابر گزارش یادشده در این نشست که با هدف بررسی راههای گسترش فعالیت‌های “بخشش” و برنامه ریزی عملیاتی در مسیر حمایت های بیشتر از مددجویان ناشنوا و نیز بهره مندی از کمک‌های خیرین استانی تشکیل گردید، دکتر محمد اجل لوییان به تبیین وظایف و برنامه های این بنیاد در استان‌های کشور پرداخت.
مدیر عامل بنیاد ضمن بیان ضرورت گسترش فعالیت‌های نیکوکارانه “بخشش” در امر شنوایی بخشی به کودکان و خانواده های نیازمند، بویژه در مناطق و استان‌های محروم کشور، بر بهره مندی از ظرفیت‌ها و مساعدت‌ها و کمک‌های خیرین حقیقی و حقوقی استان‌ها تاکید و این مهم را از وظایف جدی شعب” بخشش” برشمرد.
وی ضمن اشاره بر ضرورت گسترش و توسعه شعب بنیاد در استان‌ها، ابراز امیدواری نمود که تا پایان سال جاری بتوان این شعب را تا ۱۵ نمایندگی افزایش داد.

در ادامه این نشست یک روزه، اسکندری معاون پشتیبانی و فن آوری اطلاعات “بخشش” نیز ضمن تبیین مفاد آیین نامه ” شعب”، بر استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و توانمندی های استانی در حوزه های فرهنگی، ارتباطی، اطلاع رسانی، و ترغیب و اقناع خیرین استانی تاکید نموده و ابراز امیدواری کرد که با فروکش کردن بیماری کرونا در کشور بتوان تعاملات بیشتری را با شعب مربوطه ایجاد نمود.
همچنین در ادامه این همایش، روسای نمایندگی های “بخشش” ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های بعمل آمده در استان مربوطه به بیان مشکلات ، دیدگاهها و پیشنهادهای خود پرداخته که به برخی سوالات و مسائل مطروحه پاسخ داده شده و مقرر شد پیشنهادهای بیان شده نیز مورد بررسی قرار گیرد.

شایان ذکر است، تا کنون شعب “بخشش” در قریب به ده استان کشور راه اندازه شده است.

Copy right BAKHSHESH - The Charity Foundation For Hearing Rehabilitation © بخشش - بنیاد خیریه شنوایی بخشی شفاء