معاون توان‌بخشی سازمان بهزیستی کشور:

تشکیل کار گروه کارشناسی جهت عملیاتی شدن تفاهم‌نامه بهزیستی و “بخشش” ضروری است.

مدیران بنیاد “بخشش” با معاون توان‌بخشی و مدیرکل کاشت حلزون شنوایی بهزیستی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط‌عمومی بنیاد خیریه شنوایی بخشی شفا (بخشش) مدیرعامل و معاون این بنیاد در نشستی با حضور معاون توان‌بخشی و مدیرکل کاشت حلزونی بهزیستی کشور در خصوص اجرایی‌شدن تفاهم‌نامه چهارجانبه “بخشش”، بهزیستی، کمیته امداد و هیئت‌امنای صرفه ‌جویی ارزی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بنا برگزارش مزبور، در این دیدار صمیمانه ابتدا دکتر اجل لوئیان گزارشی از فعالیت‌ها و اهداف 6ساله “بخشش” ارائه و ضرورت همکاری بیشتر بهزیستی و این بنیاد را در جهت ارائه خدمات بهینه و ساماندهی خدمات در حوزه‌های کاشت حلزون، تأمین قطعات و توان‌بخشی را یادآور شد.

در ادامه اسکندری، معاون پشتیبانی و فن آوری اطلاعات “بخشش” به مشکلات و موانع موجود در مسیر همکاری و اجرایی‌شدن تفاهم‌نامه مزبور اشاره و عملیاتی شدن همکاری‌های مندرج در مفاد تفاهم‌نامه را نیازمند عزم جدّی و برنامه‌ریزی کارشناسی و حضور میدانی و جهادی مدیران و کارشناسان هر دو مجموعه در مرکز و استان‌ها دانست.

در این دیدار دکتر کاظمی، معاون توان‌بخشی بهزیستی کشور، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های مؤثر بنیاد “بخشش” در عرصه شنوایی بخشی به آینده‌سازان میهن اسلامی، ضمن برشمردن بسترها و ظرفیت‌های همکاری متقابل، برخی مشکلات و تنگناهای موجود را حاصل نگاه و ضوابط و مقررات دست و پاگیر اداری و دولتی دانسته و ابراز امیدواری نمود که با ممارست، سعه‌صدر و پیگیری‌های مستمر مشکلات برطرف شود.

وی همچنین دستور تشکیل کارگروهی تخصصی و کارشناسی مشترک به منظور بررسی راه‌های اجرایی‌شدن مفاد تفاهم‌نامه فی‌مابین و مشخص‌شدن موانع موجود و اتخاذ تدابیر لازم در جهت رفع آن‌ها را صادر نمود.

شایان ذکر است، در راستای روان‌سازی همکاری و تعامل سازنده “بخشش” و سازمان بهزیستی کشور، دیداری نیز در ابتدای خردادماه سال جاری بین مدیران این بنیاد و دکتر نصیری، معاون فرهنگی و امور اجتماعی سازمان مذکور صورت پذیرفت.

Copy right BAKHSHESH - The Charity Foundation For Hearing Rehabilitation © بخشش - بنیاد خیریه شنوایی بخشی شفاء