مدیران “بخشش” با رئیس و معاونین سازمان آموزش و پرورش استثنایی برای همکاری متقابل به توافق رسیدند.
به گزارش روابط عمومی بنیاد خیریه شنوایی بخشی شفا (بخشش) دکتر اجل لوئیان، مدیر عامل به همراه مدیران “بخشش” در نشستی با حضور رئیس و معاونین آموزش و پرورش استثنایی کشور راه‌های همکاری و هم افزایی متقابل را مورد بررسی قرار دادند.

بنا بر گزارش مزبور، در این نشست که با حضور دکتر حسینی، رئیس آموزش و پرورش استثنایی کشور، معاونین سازمان یاد شده، اعتصام از معاونین سابق این سازمان و از پیشکسوتان حوزه نیکوکاری در امر مدرسه سازی مناطق محروم و مدیران بنیاد “بخشش” برگزار شد، ابتدا دکتر اجل لوئیان به معرفی اهداف و وظایف و نیز عملکرد “بخشش” طی سال‌های اخیر پرداخت و آمادگی این بنیاد را در جهت همکاری‌های فی ما بین در مسیر ارائه خدمات بهینه و نظام‌مند به مددجویان نیازمند کاشت حلزون شنوایی و خدمات پس از کاشت اعلام نمود.
همچنین در ادامه نشست دکتر حسینی، رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، ضمن ابراز خرسندی از خدمات و تلاش‌های بنیاد “بخشش” در عرصه شنوایی بخشی به نیازمندان کشور، از پیشنهاد همکاری دو سویه در ارائه خدمات بهتر و مؤثرتر در این زمینه استقبال نموده و دستورات لازم را به معاونت‌های مربوطه صادر نمود.
در پایان این دیدار مقرر شد در اسرع وقت نسبت به آماده سازی تفاهم نامه همکاری توسط کار گروهی متشکل از مدیران و کارشناسان دو نهاد “بخشش” و آموزش و پرورش استثنایی کشور و امضای آن اقدام لازم صورت پذیرد.
همچنین مقرر شد با ایجاد یک سامانه یکپارچه داده‌ها، از پرداخت‌های مجدد و موازی کاری پرهیز شود.

Copy right BAKHSHESH - The Charity Foundation For Hearing Rehabilitation © بخشش - بنیاد خیریه شنوایی بخشی شفاء