دبیر شورای عالی پزشکی کشور:

با شناختی که از مدیران ارشد “بخشش” دارم شک ندارم کار این بنیاد در کشور بسیار موثر بوده و خواهد بود.

مدیران ارشد “بخشش” با دبیر شورای عالی پزشکی کشور دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد خیریه شنوایی بخشی شفا(بخشش) رئیس هیأت مدیره، مدیر عامل و معاون فن آوری اطلاعات این بنیاد طی دیدار 2 ساعته با دکتر نبی زاده، دبیر شورایعالی پزشکی کشور در خصوص راه های همکاری و هم افزایی بمنظور تسریع و تسهیل شنوایی بخشی به کودکان ناشنوا بحث و تبادل نظر کردند.

در این دیدار که در فضای صمیمانه برگزار شد، ابتدا دکتر خرسندی، رئیس هیأت مدیره “بخشش” به اهداف و وظایفِ  محوری و نیز توفیقات “بخشش” طی سال های اخیر اشاره و هدف از تأسیس این مجموعه مردم نهاد را همراهی و همکاری با دولت و وزارت بهداشت و درمان در جهت کمک به خانواده های بی بضاعت برای درمان ناشنوایی فرزندان آنان از طریق کاشت حلزون شنوایی  و حمایت های بعد از کاشت حلزونی برشمرد.

دکتر خرسندی همچنین به نقش سمن های فعال در تحقق اهداف و برنامه های سلامت محور دولت و نظام جمهوری اسلامی در کشور اشاره نموده و اظهار داشت، مصداق عینی و ملموس این هم افزایی را در موضوع کرونا در کشور می توان ملاحظه نمود.

دکتر اجل لوئیان، مدیر عامل این بنیاد نیز ضرورت توجه به حمایت از کودکان معصوم ناشنوا را در مناطق محروم  یادآور شده و یکی از برنامه های بلند مدت بنیاد را برنامه ریزی، همکاری و همراهی با مراکز سلامت محورِ استانهای محروم در راستای درمان ناشنوایی کودکان ناشنوا با کمک به موضوع کاشت حلزون شنوایی و مساعدت های پس از کاشت دانست.

بنابراین گزارش در ادامه نشست معاون پشتیبانی و فن آوری اطلاعات “بخشش” نیز گزارشی از عملیات اجرایی و مالی این بنیاد طی 5 ساله اخیر ارائه و نقش خیرین حقیقی و حقوقی را در این مسیر مقدس بسیار تعیین کننده برشمرد.

دکتر نبی زاده، دبیر شورایعالی پزشکی کشور در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های موثر “بخشش” نقش بنیاد را در التیام آلام خانواده های دردمند ناشنوا طی سالهای اخیر  بسیار موثر و آن را مرضی خداوند متعال دانست.

ایشان ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیران توانمند در هیأت مدیره و هیات امنای بنیاد، به آشنایی چندین ساله خود با دکتر فرهادی، دکتر خرسندی و دکتر اجل لوئیان اشاره و حضور این عزیزان را در مجموعه مدیریتی “بخشش” به فال نیک گرفته و از این بابت ابراز خرسندی نمود.

وی به فعالیت های “بخشش” در حوزه پیشگیری اشاره و این اقدام را یکی از فعالیت های بسیار مهم و کلیدی بنیاد دانسته و تاکید نمود در صورت ادامه این فعالیت آثار آن می تواند در سال های دیگر به وضوح قابل اندازه گیری و ملموس باشد.

دبیر شورایعالی پزشکی کشور همچنین براهمیت موضوع توانبخشی بعد از کاشت حلزونی تاکید و از مدیران “بخشش” درخواست نمود تا به این موضوع مهم نیز توجه ویژه ای مبذول دارند.

دکتر نبی زاده، ضمن ابراز ناخرسندی از تعداد منتظرانِ در نوبت کاشت در کشور ابراز امیدواری نمود تا با برنامه ریزی های موثر مسئولین نوبت انتظار کودکانِ مانده در صف کاشت حلزون شنوایی کاهش یابد.

ایشان نقش “بخشش” در تأمین قطعات و حمایت های پس از کاشت را نیز بسیار مهم و ارزشمند و قابل تأمل دانست.

وی همچنین در خصوص برنامه های جهادی “بخشش” در مناطق محروم سوالاتی را مطرح که توسط مدیران بنیاد مذکور پاسخ های لازم ارائه و هدف از این اقدام جهادی برای ایشان تبیین شد.

Copy right BAKHSHESH - The Charity Foundation For Hearing Rehabilitation © بخشش - بنیاد خیریه شنوایی بخشی شفاء