مدیر عامل موسسه خیریه “امدادگران عاشورا”: برای همکاری با “بخشش” آمادگی کامل داریم.

مدیر عامل و معاونین “بخشش” طی ملاقاتی با مدیر عامل و معاونین “مؤسسه خیریه امدادگران عاشورا” راه­های همکاری و تعامل فی مابین را بررسی نمودند.

به گزارش روابط عمومی “بخشش” به مناسبت مبعث رسول مکرم اسلام (ص) و به منظور آشنایی و تعامل مستمر و سازنده بین مجموعه­های خیریه“بخشش” و “امدادگران عاشورا” ملاقاتی بین مسئولین دو مجموعه خیریه در روز­های پایانی فروردین ماه سال جاری در محل “مؤسسه امدادگران عاشورا”صورت پذیرفت.

در این دیدار، دکتر محمد اجل­لوئیان مدیر عامل “بخشش” ابتدا گزارشی از اهداف، وظایف و رسالت­های این بنیاد ارائه نموده و به تشریح فعالیت­های بنیاد مزبور در حوزه­ های کمک­های ارائه شده در “مرحله کاشت”  و“پس از کاشت” و بویژه موضوع مهم و محوری پیشگیری ارائه نمود.

وی با اشاره به اهمیت موضوع “پیشگیری” برنامه ریزی و عملیاتی کردن این بخش از وظایف “بخشش” را از اساسی­ترین برنامه­ها و محور­های عملیاتی این بنیاد برشمرد و تأکید نمود، چنانچه طبق برنامه­ ریزی و چشم انداز و محاسبات تخصصی “بخشش”عمل نمائیم سالانه می­توانیم حدود 210 میلیارد ریال هزینه­های درمان را کاهش دهیم و این در حالی است که جلوگیری از هزینه ­های ویران کننده اجتماعی پدیده ناشنوایی بخش دیگری از تحقق این امر مهم می ­باشد.

 در ادامه، نصر الله فتحیان، مدیر عامل مؤسسه خیریه امدادگران عاشورا ضمن ابراز خرسندی از آشنایی و ارتباط با “بخشش” آمادگی کامل خود و مجموعه تحت امر را برای هرگونه همکاری، همراهی و هم افزایی اعلام نمود.

وی گفت، در جهان سه میلیون نفر به بیماری سرطان مبتلا هستند که سهم کشور ما از این میزان حدود 110 هزار نفر می­باشد و اظهار داشت متأسفانه به رغم مساعدت­ها و معاضدت­هایی که تمام مراکز دولتی، خصوصی و مؤسسات خیریه که در این حوزه و در سطح ملی بعمل می­آورند، نزدیک به 10% از این جمعیت به جهت هزینه­های گزاف به زیر خط فقر می­ رسند که لازم است مسئولین و نهادهای مربوطه در جهت حمایت از این عزیزان تلاش و همت بیشتری معطوف دارند.

ایشان، با اشاره به اهمیت کار “بخشش” در حوزه ناشنوایی، نتیجه کار در “بخشش” را اثر بخش­تر، ماندگار تر و امیدوار کننده­تر از بخش­های دیگر حمایتی برشمرد، چرا که اینگونه معلولیت­ در سایه حمایت­های مؤسساتی مانند “بخشش” کاملاً درمان و درمانشدگان به جامعه باز می­گردند.