دکتر شهریاری، دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور و عضو کمسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی:
اقدام “بخشش” در موضوع مهم پیشگیری در حوزه ناشنوایی بسیار ارزشمند و حیاتی است.

اعضای هیأت مدیره و مدیران بنیاد خیریه شنوایی بخشی شفا (بخشش) در ابتدا سال جدید با دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور دیدار نمودند.
به گزارش روابط عمومی “بخشش” در این دیدار که به مناسبت آغاز سال جدید صورت پذیرفت، دکتر محمد اجل لوئیان، مدیر عامل بنیاد یاد شده، ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای سال 96 “بخشش” یکی از اهداف کلیدی و مهمی که از سوی هیأت مدیره این بنیاد برای سال 97 هدفگذاری شده است را موضوع مهم و کلیدی “پیشگیری” برشمرد و اعلام نمود که بنیاد با برنامه ریزی و آماده سازی سازو کار لازم اعم از کمیته ی تخصصی و هماهنگی های ضروری عزم خود را برای عملیاتی کردن مسئله بسیار مهم “پیشگیری” جزم نموده است.

وی اظهار داشت که البته تحقق این بار سنگین و هدف مقدس نیازمند عزم ملی و همراهی و همکاری بخش ها و مراکز مسئول در حوزه بهداشت و درمان از جمله وزارت بهداشت و درمان و سازمان بهزیستی است.
دکتر خورسندی، رئیس و آقای طباطبایی نایب رئیس هیأت مدیره “بخشش” نیز در همین رابطه، ضمن بیان اهمیت و ضرورت جدی توجه به این بخش، توجه و عنایت ویژه نهاد های مسئول و از جمله حرکت “بخشش” در این حوزه را علاوه بر جلوگیری از تولد کودک ناشنوا در جامعه، کاهش قابل توجه هزینه های درمانی در این بخش برشمردند و توفیق در این عرصه را مستلزم حمایت جدی و عملی بخش های مرتبط کشور دانستند.

در ادامه دکتر شهریاری، دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، ضمن ارزشمند خواندن اقدام بنیاد “بخشش” در خصوص موضوع پیشگیری، ورود “بخشش” به این عرصه را بسیار با اهمیت، ارزشمند و البته سخت و مستلزم عزم و اراده ای محکم برشمردند.
وی ضمن اعلام آمادگی برای همراهی، همفکری و همکاری در جهت تحقق این حرکت حیاتی و اثر بخش در کشور، ابراز امیدواری نمود که بتواند با ایجاد تعاملات موثر و مثبت بین “بخشش”، وزارت بهداشت و درمان و بهزیستی، در موفقیت این اقدام ارزشمند و پیشگیری از تولد کودکان ناشنوا در کشور گام های موثر و ماندگاری برداشته شود.
شایان ذکر است بنیاد خیریه شنوایی بخشی شفا (بخشش) در سال 96 با همکاری و هم افزایی مراکز 11گانه کاشت حلزونی کشور موفق به ایجاد “بخش مشاوره ژنتیک” در مراکز یاد شده گردیده و یکی از اهداف مهم خود در سال 97 را موضوع مهم “پیشگیری” قرار داده است.

Copy right BAKHSHESH - The Charity Foundation For Hearing Rehabilitation © بخشش - بنیاد خیریه شنوایی بخشی شفاء