به گزارش روابط عمومی “بخشش” نمایندگی بنیاد خیریه شنوایی بخشی شفا (بخشش) با حضور مدیرعامل بنیاد “بخشش” ، رئیس مرکز کاشت حلزونی خراسان و جمعی از خیرین نمایندگی بنیاد در مشهد در نیمه اول مردادماه 98 در شهر مشهد مقدس رسما آغاز به کار کرد.

دکتر اجل لوئیان مدیرعامل بنیاد “بخشش” در نشستی که به همین منظور تشکیل گردیده بود، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های “بخشش” در زمینه های کمک هزینه کاشت حلزونی، خدمات پس از کاشت و همچنین پیشگیری اظهار داشت: با توجه به افزایش تعداد متقاضیان خدمات پس از کاشت و لزوم استانی شدن فعالیت های بخشش ضروری است. وی افزود به میمنت وجود بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) اولین شعبه نمایندگی “بخشش” در استان خراسان رضوی در دهه کرامت تاسیس و شعبه های جدید ان شاءالله بزودی در سایر استانها افتتاح خواهد گردید.

دکتر قاسمی، رئیس مرکز کاشت خراسان رضوی طی سخنانی گفت: از حدود 15 سال پیش که مرکز کاشت حلزونی در مشهد شروع به کار نموده است همواره خیرین بزرگوار در مشهد به یاری نیازمندان شتافته و حتی اولین خیریه کاشت حلزونی کشور نیز در مشهد آغاز به کار کرده است.

شایان ذکر است در پایان این نشست حکم انتصاب آقای مهندس سلمانزاده به عنوان رئیس شعبه قرائت و مقرر شد در مرحله نخست خیرین استان نسبت به پوشش کمک هزینه کاشت حلزونی برای نیازمندان استان خراسان اقدام نموده و در آینده نه چندان دور نیز کمک هزینه خدمات پس از کاشت را نیز عهده دار شوند. همچنین خانم مهندس حیدریان از خیرین پیشکسوت استان نیز هزینه های آزمایش های ژنتیک ناشنوایی برای خانواده های نیازمند را بر عهده گرفتند.

Copy right BAKHSHESH - The Charity Foundation For Hearing Rehabilitation © بخشش - بنیاد خیریه شنوایی بخشی شفاء