تجلیل از نیکوکار خوزستانی

مدیرعامل شرکت “کوشا صنعت پرسین” از سوی “بخشش” مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش روابط‌عمومی بنیاد خیریه شنوایی بخشی شفا (بخشش)، مهندس حلوایی مدیرعامل “شرکت کوشا صنعت پرسین” در یک اقدام نیکوکارانه و از محل مسئولیت اجتماعی مجموعه نیک‌اندیش مورد مدیریت خود بیش از 20 تن از مددجویان تحت پوشش “بخشش” را در زمینه تأمین قطعات و پشتیبانی پس از کاشت حلزون شنوایی مورد حمایت مادی قرار داد.

بنابراین گزارش، دکتر کریمی مدیر دفتر نمایندگی “بخشش” در استان خوزستان و مدیر مرکز کاشت حلزون شنوایی استان یاد شده با حضور در دفتر شرکت مذکور با مهندس حلوایی، مدیرعامل و خانم بهمنی، مدیر منابع انسانی و امور مالی شرکت دیدار و گزارشی از فعالیت‌ها، وظایف و عملکرد چند ساله “بخشش” در زمینه شنوایی بخشی به کودکان نیازمند ارائه نمود.

وی به نمایندگی از خانواده “بخشش” با اهدای لوح تقدیر و سبد گل از این اقدام نیکوکارانه تجلیل و برای این مجموعه نیک‌اندیش در امور اقتصادی و نیز حوزه‌های نیکوکاری آرزوی توفیق بیش‌ازپیش نمود.

همچنین در این نشست مهندس حلوایی، مدیرعامل “شرکت کوشا صنعت پرسین” نیز ضمن ابراز خرسندی از آشنایی با خدمات و فعالیت‌های “بخشش” در حوزه‌های مختلف شنوایی بخشی، حضور مجموعه اقتصادی تحت امر را در این موضوع خداپسندانه و مقدس توفیقی برای خود و همکارانشان برشمرده و ابراز امیدواری کرد که این اقدام نیکوکارانه و تعامل نیک‌اندیشانه با بنیاد “بخشش” در آینده نیز استمرار یابد.

Copy right BAKHSHESH - The Charity Foundation For Hearing Rehabilitation © بخشش - بنیاد خیریه شنوایی بخشی شفاء